Algemene Voorwaarden
Voor deelname aan activiteiten en opleidingen van de Nederlandse Vereniging van Participatiemaatschappijen (NVP)
Laatst bijgewerkt: 11-07-2018
- Inschrijving voor deelname aan een cursus of activiteit van de NVP geschiedt door schriftelijke aanmelding (via de website of per email) bij het secretariaat van de NVP via een volledig ingevuld aanmeldingsformulier.
- Na aanmelding kunt u gedurende een periode van 14 dagen uw aanmelding kosteloos annuleren.
- Deelname is op volgorde van inschrijving. Bij overinschrijving wordt een wachtlijst opgesteld. Bij onvoldoende inschrijving vindt de cursus of activiteit geen doorgang, hetgeen ter beoordeling is van de NVP Commissie Opleidingen.
- De NVP behoudt zich te allen tijde het recht om de cursus te wijzigen.
- Na inschrijving voor cursussen en betaalde activiteiten ontvangt de inschrijver een bevestiging en een factuur voor de totale kosten van deelname.
- Bij onverhoopte verhindering van deelname is het mogelijk dat de gereserveerde plaats wordt ingenomen door een vervanger uit de organisatie van degene die zich had aangemeld. Voorwaarde is dat de vervanger qua kennisniveau vergelijkbaar is met de oorspronkelijke deelnemer of dat de vervanger een vergelijkbare positie in de organisatie inneemt.
- Annulering van deelname is uitsluitend schriftelijk (per post, e-mail) mogelijk. Tot vier weken voor aanvang van de cursus zijn de annuleringskosten 25% van het totaalbedrag. Daarna zijn de volledige kosten van deelname verschuldigd.
- Terugbetaling, voortkomend uit annulering, van reeds voldane cursuskosten geschiedt binnen 30 dagen.
- De kosten voor cursussen en activiteiten zijn vrijgesteld van BTW, omdat de NVP geregistreerd is bij het CRKBO.
- Eventueel cursusmateriaal wordt tijdens de cursus verstrekt. Op het cursusmateriaal berusten copyrights voor eigen gebruik.
- Klachten kunt u schriftelijk dan wel telefonisch indienen bij het secretariaat van de NVP. Binnen 8 dagen krijgt u bericht over het in behandeling nemen of de afwikkeling van de klacht. Voor meer informatie over de afhandeling van klachten kunt u onze klachtenprocedure raadplegen.
- Geschillen, die voortvloeien uit deze algemene voorwaarden en/of de overeenkomst, worden in eerste instantie langs minnelijke weg tot oplossing gebracht. Opdrachtnemer neemt hiertoe het initiatief.
- Mocht dit onverhoopt niet tot een oplossing leiden, dan kan er schriftelijk dan wel telefonisch een klacht ingediend worden bij het Bureau van de NVP. Binnen 8 dagen krijgt u bericht over het in behandeling nemen of de afwikkeling van de klacht.
- Bij behandeling van de klacht treedt de klachtenregeling van de NVP in werking die op te vragen is bij het Bureau. Van iedere ingediende klacht wordt een dossier aangelegd.
- Wanneer deze klacht niet naar tevredenheid wordt afgehandeld is beroep mogelijk bij de rechtbank ter plaatse en treedt het Nederlands recht in werking.